Innehåll

Agil marknadsföring för att överleva affärsnedgångar

Peter Larsson
27 maj, 2021

Agil marknadsföring ökar företagens flexibilitet, anpassningsförmåga och snabbhet för att återhämta sig från intäktsförluster under COVID-19.

Hur når du ditt marknadsföringsmål när människor plötsligt använder sökning så annorlunda? Prioritering av de bästa digitala kanalerna, modernisering av känsliga produktmeddelanden och anpassning och körning med snabbare processer är omedelbara behov. Vår ekonomiska kris tvingar fram behovet av en kortare och smidigare marknadsföringsplan. Dagens digitala marknadsföringslandskap förändras så snabbt att vi behöver vara mer anpassningsbara än någonsin. Omvandlingar på global nivå gör därför agil marknadsföring så viktigt. Ta ögonblicket till att förbättra dina webbplatsattribut för att ge stort värde.

Företag överallt upplever ett plötsligt behov att omforma sin digitala verksamhet. Långsiktig motståndskraft kan uppnås om företag flyttar sina arbetsflöden, teknikkapacitet, marknadsföringsprioriteringar och strategier för innehållsskapande. Denna raffinering kommer att göra företagen bättre på lång sikt. Låt oss börja från början.

Mängden arbete som företag möter för att återhämta sig efter ekonomiska nedgångar kräver agila team, utmärkt projektledning och en tydlig förståelse för principerna i agila arbetssätt. Det är en viktig faktor i förmågan att nå nya digitala marknader.

Vad är agil marknadsföring?

Agil marknadsföring är fokus på att leverera värde till kunder snabbt när deras behov förändras. Det handlar om organisatorisk strategisering som inkluderar förfining av interna processer och fin-cross-funktionella team dedikerade till att arbeta i frekventa iterationer för att förbättra marknadsföringstaktiken. Det strävar efter att leverera affärstillväxt genom att maximera teamets ansträngningar för att leverera mer värde till slutkunden. Agil marknadsföring föddes från agila mjukvaruutvecklare som såg behovet av att ändra planer när nya marknadsföringsbehov framträder.

I tider av osäkerhet är att ha en smidig marknadsföringsprocess som kan anpassa meddelanden och medium ett viktigt sätt att visa socialt ansvar, empati och konsumentcentrering. Det innebär att du snabbt anpassar varumärkespositionen på ett mjukt sätt. Du kan ansluta anpassa genom att tillhandahålla digitala svar som behövs mest just nu. Detta hjälper dig att sticka ut i sökandet för att få en konkurrensfördel.

Behendigheten att förändra din marknadsföringsplan är avgörande för alla företag som vill växa. Från små företag som börjar med SEO till den väletablerade webbplatsen för företag. Att vara flexibel betyder överlevnad. Denna poäng tas fram i varje marknadsföringsstudie relaterad till hur företag kan upprätthålla konkurrenskraft och vara relevanta när världen blir alltmer digital.

Agil marknadsföring sätter beslut i rätta händer – digitala marknadsförares händer. De är bäst förberedda för att sätta upp och uppnå strategiska affärsmål samt gynna kunder.

Hur påverkar ny teknik agil marknadsföring?

Effekterna av avancerad teknik och konsumenternas behov känns av alla online-organisationer. Från ett organisatoriskt tillvägagångssätt påverkar tekniken din förmåga att samla in och organisera marknadsföringsdata i användbara datamängder. Smart användning av ny teknik kan hjälpa dig att nå konsumenter snabbare. Det informerar också om din process för att utveckla nya typer och format för reklamtillgångar.

Eftersom marknadsföring reagerar på detta ständigt föränderliga landskap bör mätstrategier vara lika smidiga. Motgångar ger möjligheter för företag som utnyttjar det. Att vara närvarande i små värdefulla stunder genom att möta konsumenternas behov bygger varumärkesförtroende.

Våra nuvarande pandemi- och detaljhandelsspänningar skapar den brantaste inlärningskurvan i alla våra yrkesliv. Du kan använda driftstopp strategiskt för att möta nya BERT-algoritmkrav.

Hur snabbt kan du förändras när näringslivet vänder på huvudet och ditt lags grundläggande uppdrag – tillväxt – tar går i skymundan för att överleva? Ditt digitala marknadsföringsteam har till uppgift att driva ansvarsfull och hållbar tillväxt; idag fungerar det under ett nytt mantra av organisatorisk smidighet. Kravet på att vara flexibel och göra snabba förändringar har aldrig varit högre.

Hur påverkar agila marknadsföringsprinciper skapandet av innehåll?

Gör innehållsmarknadsföring lite enklare genom att lära dig och använda den agila marknadsföringsmetoden.

Utmanande tider för att upprätthålla affärsintäkter kan förändra vår kollektiva kapacitet att upptäcka fantasifulla sätt att tillföra värde. Du kan strukturera ditt bibliotek med digitalt innehåll bättre. Du kan göra efterfrågade svar tillgängliga nu – direkt till hands. Försök att förbättra din kapacitet att tillhandahålla personliga sökupplevelser. Ditt företag kan ta en ledning genom att visa möjligheterna till extraordinära bedrifter med avancerad teknikgenerositet och altruism.

Agilt arbetssätt kan förändra din inställning till projektledning. Eftersom många företag får en konkurrensfördel genom att ge omedelbara svar i virtuella inställningar med hjälp av artificiell intelligens i form av exempelvis chatbot-tjänster.

Känna igen nya marknadsföringsrealiteter och veta var du ska anpassa dig.

Hur skapar jag en smidig digital marknadsföringsplan mitt i en affärsmässig omskakning?

När du möter nya marknadsföringsrealiteter kan ett snabbt förändringsfokus som hjälper dig omprioritera ditt företag hålla motståndskraft. Förstå mönstret i konsumenternas känslor. Leverera användbar information och upplevelser som passar agila tillfälle. Vet när det är och inte är dags för egen marknadsföring eller försäljning. Ditt riktiga vägledande ljus är avsikten att se till att du tillgodoser dina användares behov. Flytta mobilannonskampanjer därefter.

Upptäck och anpassa nya möjligheter för ditt företag att trivas.

10 sätt att förbättra din marknadsföringsstrategi under nedgångar i företaget

  1. Skapa ett gemensamt kalkylblad med ändringsförslag
  2. Identifiera var du kan erbjuda mer värderingsbaserad marknadsföring
  3. Lägg dina ansträngningar där de betyder mest
  4. Använd datastödda insikter för att driva dina marknadsbeslut
  5. Känn dina marknadsföringsmål
  6. Bedöma och förbättra dina ägda media tillgångar
  7. Håll en personlig, positiv och professionell ton
  8. Se den större bilden: bygg för långsiktigt affärsvärde
  9. Håll koll på att leverera kundupplevelser på högsta nivå
  10. Betrakta Google My Business som din nya webbplats

1. Skapa ett gemensamt kalkylblad med ändringsförslag

Ett prioriterat diagram över ändringsförslag kan vara till hjälp vid planeringen av vem som ansvarar för vilka implementeringsändringar. Bifoga en uppskattning av värdet till varje föreslagen förändring och den ansträngningsnivå som krävs för att genomföra dem.

Detta inkluderar ofta anpassning av tidigare processer för godkännanden, teamdistribution och uppdatering av lanseringschecklistor för att anpassas till nya marknadsföringsspänningar. Det kan innebära att träna, lita på och ge rätt personer ansvar till att ta kritiska beslut snabbare. Involvera så många människor som möjligt och så snabbt som möjligt för att undvika onödiga avmattningar i beslutsfattandet. Att vara transparenta, förberedda och koncisa hjälper.

Att erkänna när du inte har svaren är en viktig del av att skapa förtroende bland anställda och tillhandahålla information. Bjud in till samtal som omfamnar ett skapande tänkande.

2. Identifiera var du kan erbjuda mer värdebaserad marknadsföring

Hitta och fyll i luckor. Om du kan vara kvick nog att göra snabba förändringar kan du vara den som fyller luckor som dessa. Att snabbt tänka om för att ge värdefulla otänkbara svar är en fördel som småföretag har framför större företag. En konkurrensbaserad förlust av ranking kan vara det svåraste att återhämta sig om ditt företag inte är tillräckligt differentierat från dina konkurrenter. Värdebaserad marknadsföring är vägen till framgång. Även om det kräver affärsbaserade förändringar kommer ansträngningen troligen att löna sig.

3. Lägg dina ansträngningar där de betyder mest

Undvik fällan med obeveklig fåfängt bloggande. Innehållsskapande bör ge verkligt värde och inte bara göras för att fylla en rutin. Avancerad teknik ger nya sätt att använda röstaktiverad teknik som gör världen mer närvarande för dig. Det formar också och öppnar upp nya sätt att bli närvarande för konsumenterna.

4. Använd datastödda insikter för att driva dina marknadsföringsbeslut

Hur data länkas till din Google Knowledge Graph förändras snabbt. Det är nu mer ett interoperabelt sätt att ansluta enheter som länkade kunskapsdiagram med tydlig semantik. Detta leder till bättre synlighet i omedelbara Googles SERP.

Idag är betydelsen precision i marknadsföring, vilket innebär att man når rätt person i rätt ögonblick med rätt budskap. Precisionsmarknadsföring kan inte åstadkommas med den smidighet som enbart människor behöver. Framsteg med maskininlärningsteknik möjliggör smartare marknadsföring genom att ge marknadsförare möjlighet att anpassa kundanpassningen i stor skala. När du väl vet vad kunderna vill ha och reagerar snabbt på deras förändrade preferenser i realtid kan du skydda och öka affärsintäkterna. Att främja digital teknik, SEO tekniker och bättre datarapporter gör detta möjligt.

Att investera i dataanalys kan spara dig från dåliga beslut när stramare budgetar gör fel är dyrbara. Kombinera dina datainsikter från Google Analytics, Search Console, Google Trends och andra SEO verktyg för att få nya möjligheter för ditt företag!

5. Känn dina marknadsföringsmål

Var tydlig med dina CRM-mål. Förstå din befintliga mobil marknadsföringsstrategi och hur den fungerar. Idén med marknadsföringskanaler är föråldrad idag. Du måste nå kunder vid deras viktiga ögonblick, oavsett om det gäller Google Maps-beröringspunkter, sociala kanaler, mobil eller stationär dator.

Moderna konsumenter blir alltmer digitala. De kräver transparens, letar efter tillitsignaler och transparent försäljning. Marknadsföring på sociala medier är ett nyckelmedel för kultur och avslöjar återkoppling och kritik från konsumenterna. Det kan ge en direkt linje till varumärkestillväxtstrategier och upptäcka vanliga frågor som du kanske har missat att svara på.

Sociala kanaler kan visa pålitlighet online. Dina varumärkesmeddelanden behöver en konsekvent ton som uppmuntrar till uppbyggnad av relationer. Nya följare kan hitta dina nya lösningar snabbare och hjälpa till att maximera potentialen i vårt ego och de digitala graferna vi bygger.

Företag hittar värde i att göra socialt lyssnande för att identifiera vad din publik kan behöva mest. Var lyhörd för konsumentrecensioner och sociala kommentarer. Ett snabbt och positivt svar uttrycker att du personligen värdesätter deras åsikt. Det kan leda till positiva upplevelser för dem och för dig och hjälpa till att upprätthålla anpassningen till dina marknadsföringsmål.

6. Bedöma och förbättra dina egna media tillgångar

Granska hur väl dina visuella media tillgångar fungerar. Vår forskning om digitala trender visar att människor litar mer på visuell sökning för att hitta det de söker efter. Om dina produktsidor har rätt schema och är väl optimerade har du bättre chans att dyka upp i sökmotorns produktkaruseller.

Dina prioriteringar för var du ska fokusera ditt digitala transformationsarbete kan omfatta, videokonferenser eller att anställa en fotograf för starka bilder. Företagen måste be sig själva att ompröva hur de levererar värde till sina kunder i en digital värld under ständig utveckling.

7. Håll en personlig, positiv och professionell ton

Marknadsautomation bör stödja sökning och personifiering. Granska din sökkapacitet för att se hur bra dina interaktioner flyter och ansluter. Användarvänlighet blir till en ännu större skillnad under svåra tider. När människor är stressade av svårigheter kan en vänlig, personlig inställning bygga starkare kontakter än under goda tider. Google Search Console Rich Results Reports hjälper dig att avgöra hur bra du hjälper din kund att hitta svar. Du kan lära dig vart de vänder sig för information. De flesta konsumenter använder sökning i varje skede av kundresan. Din webbplatssökning måste stödja dina primära konsumenters behov.

Människor kan känna om du är där för dem när de behöver det mest.

8. Se den större bilden: Bygg för långsiktigt affärsvärde

Den större bilden handlar om hur ditt företag effektivare kan leverera ditt hela värde. Att bygga en storbildsmentalitet kräver samordnade ansträngningar och kan innebära att man avsätter någon minut åt detta. Den dagliga dag-till-dag strategin kan tappa den större bilden. Utmanande tider kan skapa en klar medvetenhet om en mer effektfull och framgångsrik långsiktig värdeproposition och strategi.

Inkludera faktabaserat innehåll som är markerat med schema. Åsikterna är fantastiska, men fakta driver förtroende och bekräftar att du vet vad du pratar om.

Coronavirus har hittills generellt sett haft en negativ inverkan på detaljhandeln. Den goda nyheten är att vissa B2B-företag upplever fler konverteringar och förkortade köpcykler. De tillskriver det ett förnyat fokus på långsiktiga affärsmål och minskad distraktion. Om ditt företag ser starkare efterfrågan kan det vara lika viktigt att behålla dina betalda annonsbudgetar än någonsin tidigare.

9. Håll kursen för att leverera kundupplevelser på högsta nivå

Att välja att “hålla”, “stänga av” eller “lämna konsumenterna tillfälligt i mörkret” kommer att göra det till en hårdare comeback efter att restriktionerna har släppts. Fokusera på målgruppens omedelbara behov och gör exakta och omedelbara svar tillgängliga i sökningen. Att vänta på nya budgetbidrag och den tid det tar för justerad digital marknadsföring skapar bara ytterligare utmaningar för varje bransch. För vårdwebbplatser som är öppna och som erbjuder akuttjänster måste du prioritera uppdateringar av Google My Business listorna.

Viktiga förändringar i allas närvaro på nätet inkluderar:

  • Riktlinjer för Googles kvalitetsbedömare
  • Konsumenternas sök- och köpmönster
  • Dina konkurrenskraftiga mätvärden

Att leverera kundupplevelser på toppnivå gynnar alla affärsområden. Det kan skapas med leadgenerering som driver kundförvärv, förbättrad kundlojalitet, försäljning, utifrån mer positiva recensioner och kostnadsminskning. Det kräver en bredare granskning av kundupplevelsen. det kan inte längre bara kallas ett marknadsansvar. För att kundupplevelse och webbdesign ska bli riktigt framgångsrika måste hela företagsledningen vara övertygad om sin positiva inverkan på både affärs- och grundplan.

10. Betrakta ditt Google My Business som din nya webbplats

Google My Business har blivit känt som en livlina för företag under störningstider, liksom en nyckelkälla för daglig söksynlighet och mer.

Den ökande betydelsen av Google My Business-profiler innebär:

  • Optimera alla aspekter
  • Få inkludering i Google Maps lokala paket
  • Öka röstsökningshastigheten för lokal SEO

Prioritera Företags Agilitet över Företagstillväxt

Var ledande inom digital transformation genom att prioritera ditt företags smidighet framför företagstillväxt.

Marknadsförändringar är okända områden för företag. Företag utmanas på olika nivåer när konsumenter ställer fler frågor. Dessa är värda att uppmärksammas ännu mer än inkomstströmmar. Dessa kan innehålla frågor om företagsannonsering, vilka kärnvärdena är, hur de stöder sina anställda och hur de bidrar till lokala samhällen. COVID-19 tvingar en digital kalibreringstid för digital marknadsföring. Övervaka och justera dina innehållsplatser genom att noggrant övervaka organisk trafikstatistik och förändringar i konsumenternas behov. Var försiktig så att du inte lägger till en distraherande närvaro mitt bland massor av internetkommunikation som inte är faktabaserade och tillgodoser konsumentcentrerade behov under snabb förändring.

Grundläggande e-handel SEO är konsekvent. Det är konsumenternas prioriteringar och störningar som ständigt förändras. SEO har den bästa chansen att skaffa nyckeluppdateringar för konsumentens sök mönster. Företags förmåga att anpassa sig snabbt kan innebära att man lever kvar på konkurrenskraftiga marknader.

Hur viktigt är agila metoder för ny affärstillväxt?

Att träffa sökares avsiktliga ögonblick är av avgörande betydelse i organisk sökning.

Det innebär att man tillhandahåller korrekta, omedelbara och personliga svar. Kunskapsdiagram svarar på många omedelbara frågor. Förhållanden som bildas under stress är ofta de mest ihållande. Vi lever i tiden för röst sökning, assistenter och AI som använder naturlig språkbehandling.

Varför är efterfrågan på digital transformation så hög nu?

  1. Dator lär sig snabbt vårt mänskliga språk.
  2. När dessa maskiner lärs mer fullständigt kommer de att ge betrodda svar på ett nytt sätt.
  3. Då kommer Natural Language Processing (NLP) och AI att kunna betjäna våra svar och anpassa kunskapsdiagram mer exakt.

Google och Bing lever definitivt i kunskapsdiagram. BERT gör ett bättre jobb med att analysera synonymer, felstavningar, hackiga meningar och kommer snabbare till avsiktsmarknadsföring. När du lägger till ordet “bäst” i en fråga, letar algoritmen efter 4–5 stjärniga recensioner. När människor kommer in kan du berätta om dina kampanjer, lager, nya produkter osv.; de kan meddelas på sociala medier för att få följare. Den röstaktiverade långsvansfrågan är så kraftfull. Det är så enkelt att fråga en enhet och få svar.

Digital marknadsföring kommer att bli ännu viktigare att komma ur en nedgång än den någonsin har varit.

Det här är en bra tid för småföretagare att se över sin marknadsföringsmix. E-post är avbrottsmarknadsföring och mindre effektivt idag. Överväg att ta pengar från saker som direktreklammarknadsföring, om du har lagt pengar där, och investera i stället i:

  • Marknadsundersökning
  • Annonsering på sökmotorer
  • SEO strukturerad dataimplementering
  • Innehållsskapande
  • Sociala medier marknadsföring

Det är fortfarande viktigt att behålla din Google ranking för dina intäktsdrivande sökord. Om de faller, kan du upptäcka att din ranking träffar en tegelvägg – och om det händer kan det vara kostsamt att återhämta sig när verksamheten återgår till en ny normal vardag.

Innehållsteam bör upprätta hållbara processer för att skapa värdefullt innehåll kontinuerligt. Framöver måste innehåll struktureras med schema för att sökmotorer bättre ska förstå och använda det. Granska din schemaläggning för nya möjligheter.

Vilka är de viktigaste agila marknadsföringsprocesserna?

De vanligaste typerna av agila transformationslösningar för agila metoder inkluderar:

  • Daglig affärsprocess som förbättrar kommunikationen mellan marknadsföringsteam
  • Affärsverksamhetsmodell för att leverera värde till kunder
  • Styrkan i internt samarbete för kontinuerlig marknadsföringsförbättring
  • Den kulturella metoden att nå ut i det digitala utrymmet
  • Hur snabbt nya konsumentfrågor kan besvaras i sökresultaten

COVID-19 accelererar digital transformation och takten i agila marknadsföringskrav. Det är fallande väggar med långvarigt motstånd att förändra. Dagens kris är ett tillfälle att ändra tankesätt och få bättre kontakt med människor. Det är dags att få en bättre publiksynpunkt.

Trots den omedelbara och brådskande ekonomiska krisen förväntar vi oss en ny teknisk explosion i form av marknadsföringsinnovation. Förbättrad AI och maskininlärning utvecklas redan snabbt i en takt som vi aldrig har sett förut.

En viktig läxa från denna pandemi är att varje företag måste vara digitalt. Människor vänder sig till webben för alla möjliga svar, utbildning, virtuella möten, underhållning, shoppingbehov och digitala anslutningar. En annan viktig lektion är att klyftan mellan företag som kan tävla och vinna definieras av vilka som är agila. Att leverera på hastighet, relevans, värde och massanpassning i stor skala definierar vem som vinner kontra förlorar som företag.

Är agila marknadsföringstekniker det absoluta?

Vissa företag som tillämpar agila tekniker och spårar marknadsföringsresultat hävdar att de praktiskt taget eliminerar chanserna för absolut eller totalt projektfel. Agil innebär alltid att ha en fungerande produkt som byggs stegvis från början, så att projekt inte misslyckas helt. Företag som har en utvecklingsprocess på plats som snabbt kan anpassas, oavsett nisch, har fler nya framgångsrika produktlanseringar.

Dessa tekniker fungerar både för att föra nya produkter till marknaden och för effektiv innehållsidé och skapande.

outnorth.se är ett exempel på hur man använder den smidiga metoden som ram. Varje produkt kan dra nytta av kontinuerlig forskning om konsumentkonsumtionen och dra nytta av en iterativ strategi. Iterativ marknadsföring gör det möjligt för digitala marknadsförare och SEO specialister att snabbt skapa och testa idéer. De som visar tillväxt kan upprepa snabbt tills de når tillräckliga riktmärken för att förtjäna en fokusförskjutning. Sökstrategier som inte visar löften kan snabbt överges. Det är ett kostnadseffektivt tillvägagångssätt som placerar användarupplevelsen i hjärtat av marknadsföringsprocessen.

Vilka välkända varumärken använder agil metod?

Från och med 2020 omfattar fler och fler stora organisationer agilt arbetssätt i små tvärvetenskapliga team. Dessa teammedlemmar fokuserar på att leverera bättre resultat på ett snabbt, experimentellt och utvecklande sätt. Välkända företag som använder Agil metodik inkluderar Google, Apple, Coca Cola, BMW, IBM, Microsoft och IKEA. Många små till medelstora företag har också kommit långt med agil adoption. Så även Seorsuh AB!

Hur revolutionerar Agil marknadsföring marknadsundersökningar?

Googles processerar frågor som aldrig frågats för varje dag. När nya konsumentmönster dyker upp snabbare ökar detta behov av mer marknadsundersökning. Detta ger företag möjlighet att ge omtänksamma svar som ger mer värde baserat på marknadsundersökningen. Agil marknadsföring ger företag större förmåga att ansluta och nå målgrupper genom olika iterativa utredningsmetoder, från flervalsfrågor och öppna frågor till forum, undersökningar och fokusgrupper.

Nystartade företag och etablerade företag i alla storlekar omfattar snabbt filosofin ” innovera eller dö”. Oavsett om vi känner oss redo eller inte revolutionerar pandemin och marknadsförändringarna den globala verksamheten såväl som traditionell marknadsundersökning.

Digitala marknadsförare och datavetenskapliga insiktspersoner befinner sig i frontlinjerna för att läsa affärsmöjligheter för tillväxt. De behöver metoder och budgetar som ger dem möjlighet att röra sig snabbt inför ständigt föränderliga marknader och nischindustrier. Dagarna för att beställa en marknadsundersökning och vänta veckor på dess resultat är inte längre effektiva. Du måste ändra före eller åtminstone lika snabbt som själva behovet inträffar.

Så, låt oss sammanfatta. Vad är kärnan i detta?

Kunddata är kärnan i marknadsföringsjusteringar

Hur lockar företag växande konsumentbehov med sitt sammanhang?

Skapa sammanhang som stöder de relationer du har med dina kontakter eller framtidsutsikter för att skapa innehåll som de värdesätter och konverterar till. Kontextmarknadsföring i dagens digitala marknadsföringsmiljö kan ge publiken möjlighet genom att låta dem känna kontroll över samtal och meddelanden som riktas mot dem. Försök med nyckelordsverktyget för att identifiera frågor och frågor som du kan täcka i ditt innehåll. Hälsovårdssidor påverkas av både YMYL- och E-A-T-algoritmuppdateringar. Detta skapar ett verkligt behov av en toppsökande marknadsförare vid rodret.

Konsumenterna har kommit att förvänta sig ett enkelt köpbeslut och kassaupplevelse. Den moderna shopparens resa är komplex och oförutsägbar i bästa tider. Under svårare tider kan det bara hanteras just nu, vilket sätter kunddata i fokus för marknadsjusteringar.

Övervaka försäljningen och var de tappar fördjupa ditt schema för att öka e-handelns synlighet i sökningen.

Varje digital marknadsförare har en fantastisk möjlighet att leda andra till mer smidiga processer.

Agilitet kan bara börja när ett företag har en fullständig och tydlig bild av sina viktigaste uppgifter. Dessa kritiska insikter pekar på rätt handlingar och slutligen får bättre affärsresultat. Det tumultartade 2020, då kundbeteendet omvandlades snabbt och radikalt av pandemin, accelererade digitala transformativa förändringar i hur människor söker efter svar, gör inköp och får kritiska nyheter.

Sammanfattning

När du väl har en Agil marknadsföringsplan för att driva tillväxt kan du bättre överleva framtida digitala omvandlingar.

Din väg till digital framgång är hur snabbt ditt företag kan anpassa sig till nya konsumentbehov. Engagera djupinlärning för att anpassa snabbare till adaptiv sökintensitet.

Peter Larsson på Seorush är en digital marknadsföringsspecialist som övervakar marknadsundersökningar, digitala strategier, dataanalyser, innehåll, webbdesign och webbplatsarkitektur för stora företag och lokala företag. Fokuserad på datainformerade resultat har han en passion för att undersöka användarens avsikt, tekniska SEO granskningar och hitta möjligheter att få nya intäkter i konkurrenskraftiga branscher.

Dela med dig

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Relaterade inlägg

Fyll i din e-post och hemsida ovan för att få analysen skickad till dig.

Din analys kommer innehålla